Paslaugos

Dokumentų naikinimas

Projektu rengimas

Tai patogus ir saugiausias būdas atsikratyti nebereikalingais dokumentais. Nereikalingų dokumentų naikinimą reglamentuoja Lietuvos Respublikos asmens duomenų apsaugos įstatymas.

Dokumentų naikinimo procesas vyksta specialiame automobilyje, kuriame integruota dokumentų naikinimo įranga, kuri greitai naikina didelius dokumentų kiekius ir užtikrina jų neatkuriamumą. Konfidencialių dokumentų naikinimo transportas atvyks ten, kur įsikūręs jūsų biuras, ar į kitą pageidaujamą vietą. Per 1 val.sunaikinama vidutiniškai 400 kg skirtingų dokumentų.

Dokumentai susmulkinami taip, kad jų nebeįmanoma atkurti (4-as saugumo lygis). Paslaugos užsakovas gali stebėti dokumentų Naikinimo procesą; Atlikus darbus, užsakovui įteikiamas dokumentų sunaikinimo aktas. Padėsime saugiai atsikratyti nereikalingais klientų sąrašais, kainininkais, pardavimų statistika, juodraščiais, pasiūlymais, nebegaliojančiomis sutartimis, korespondencija, bankų ataskaitomis, asmenų ligos istorijomis, plastikinėmis identifikavimo kortelėmis, pasais, bet kokiais kitais užrašais, kuriuose yra informacijos apie Jūsų įmonės veiklą, sąskaitomis faktūromis, raštais, liudijimais, pažymomis ir kt., bei atlaisvinti biuro patalpų erdvę. Juos naikinti verta dėl sumažėjančių saugojimo išlaidų.

Pasirūpinsime, kad Jūsų dokumentai būtų sunaikinti pagal visas dokumentų naikinimo taisykles, kurias nustato Lietuvos Respublikos vyriausiojo archyvaro tarnyba.

Jeigu reikia konsultacijos – susisiekite su mumis telefonu: +370 699 99958 arba el. paštu: info@verslogeneratorius.lt

Parašykite mums

Rekvizitai


UAB ”Sayros holding“

Įmones kodas: 305687494


Dariaus ir Girėno g. 4A, Alytus (4 aukštas)


Banko sąskaitos :
SEB bankas, LT49 7044 0600 0807 6406

Kontaktai


Biuro +370 699 99958

Įmonės steigimas, pardavimas +370 699 99958


El. pašto adresas: info@verslogeneratorius.lt

Darbo laikas


I-V nuo 9 iki 18 val. be pietų pertraukos,

VI - pagal atskirą susitarimą